• Priser
    Alla priser som anges på hemsidan är i svenska kronor (SEK), inkluderar moms och gäller för leverans inom Sverige.
    För leveranser till andra EU-länder , se "Leveransalternativ" nedan.
    For deliveries to other EU countries, please see "Leveransalternativ" below.
  • Betalningsalternativ
    Du kan betala din beställning på fyra sätt:

    1. Förskottsbetalning (avgift 0kr)
    Du betalar in pengar i förväg till vårt PlusGiro-konto, senast tre bankdagar efter det att du lagt beställningen, och anger ditt betällningsnummer som referens. Vi ser inte din betalning förrän tidigast dagen efter så räkna med någon extra dag innan du får ditt paket.

    2. Swishbetalning (avgift 0kr) 

    3.  Kortbetalning (avgift 0kr)
    Du betalar med ditt VISA eller MasterCard på en säker, krypterad sida. Vi ser när betalningen gått igenom och skickar då dina varor. Vi eventuell retur återbetalar vi beloppet till det kort du betalt med. Inga kortuppgifter lagras.

    4.Payson faktura (avgift 39 kr)
    Vi erbjuder betalsättet ”PaysonFaktura” i samarbete med Payson AB. Betalningsvillkor är 14 dagar och vid fakturaköp tillkommer en avgift om 39 kr. För att kunna beställa mot faktura måste Du ha fyllt 18 år och vara folkbokförd i Sverige samt godkännas i den kreditprövning som genomförs vid köpet. Fakturan kommer att sändas separat med e-post till den e-postadress du anger vid köptillfället. Vid försenad betalning skickar vi en betalningspåminnelse varvid lagstadgad påminnelseavgift om för närvarande 60 kr tillkommer. Vi debiterar även dröjsmålsränta med 2 % per månad från fakturans förfallodag. Vid utebliven betalning lämnas ärendet till inkasso varvid lagstadgad inkassoavgift om för närvarande 180 kr tillkommer. Payson förbehåller sig rätten att i enskilt fall neka leverans och ompröva beställarens kreditvärdighet.

    Information om pantsättning
    Vid betalning med PaysonFaktura kommer fakturan att pantsättas till Payson och därefter till SVEA Ekonomi AB, 556489-2924.

  • Leveransalternativ
    Vi skickar beställningar med Schenker eller Postnord inom Sverige.
    Bor du i ett annat EU-land (ej Sverige) så ber vi din kontakta oss på lusefine@gmail.com för leveransalternativ och kostnad.
    If you live in a different EU country (not Sweden), please contact us at lusefine@gmail.com for information about delivery alternatives and cost.     
    För kunder från Danmark finns numera möjlighet att beställa via webbutiken (Välja fraktalternativ "Danmark") och betala beställningen i förskott (till bankkonto, kontakat oss för mer information) eller med kort.    

 

  • Leveranstid
    ...är normalt 4-8 arbetsdagar.   

  • Frakt
    Vi levererar fraktfritt inom Sverige då beställningsvärdet är 1000 kr eller mer. För beställningar där beställningsvärdet är 199 kr eller mindre så tar vi ut en fraktavgift på 68 kr, för beställningar där beställningsbeloppet är mellan 200 och 999 kr tar vi ut en frakavgift på 98 kr.  
    Vid retur eller byte betalar köparen returfrakten. Vi ersätter utlägg för returfrakt vid godkänd reklamation

  • Reklamationer
    Enligt konsumentköplagen gäller att:
    Under de första sex månaderna efter köpet är det säljarens sak att bevisa att felet inte fanns från början. Annars räknas felet som ursprungligt. När det har gått mer än sex månader efter köpet är det upp till köparen att bevisa att felet fanns från början

 

  • Ångerrätt & byten
    Du kan returnera beställda, felfria varor. Meddela oss om att du vill ångra/byta ditt köp så fort som möjligt, dock senast fjorton (14) dagar från det att varan mottagits. 
    För både retur och byte gäller att varan ska vara oanvänd samt att köparens står för alla kostnader i samband med returfrakten.

  • Skadade paket
    Om paketet anländer skadat så anmäl detta omedelbart till utlämningsstället och gör en skadeanmälan. Hämta inte ut ett skadat paket! Upptäcker du inte skadan förrän du öppnat paketet, och skadan kan härledas till transportföretagets hantering, så kontakta dem och gör en skadeanmälan. 

 

  • Ej uthämtade paket
    Har du beställt varor och inte hämtar ut din försändelse innan den går i retur till oss (14 dgr), så kommer vi att debitera dig 200 kr för att täcka våra omkostnader.

 

 

Tillagd i varukorgen